stress

hmm,aku sangat2 tension and down ,ada beberapa orang je tahu sbb nyaa,ya allah ,mmg dugaan melanda smpai aku rasa taknak hidup dah ,tapi aku buat-buat happy je dpn kawan2 aku sb aku tknak diaorg sshkan hati sb aku ,aku mmg tertekan dgn masalah-masalah yang mendatang tak habis-habis .boleh gila!letih kalau nak hari2 menangis ,rasa terpinggir dlm rumah ,sorang-sorang dlm blik ,lgi buat aku berfikir macam-macam ,aku tak sanggup dah ,kesian kat mama :'( mama adik mntk maaf kat mama ,adik sayang mama . Orang sentiasa cakap aku ni bnyk cakap and suka gelak ,aku taknak sb mslh aku jgk hilang sikap aku tu ,aku taknak jadi seorang pendiam ,tapi mungkin 1 hari nnti aku akan jadi mcm tu :'( ,hanya allah yang tahu prasan aku ,aku cukup terseksa skrg ni dgn masalah aku ,aku sndiri dah tak thu nak buat apa dah ,ya allah buka pintu hati ku untuk kembali ke jln mu untuk selama-lamanya ,aku perlukan perubahan hidup !

No comments:

Post a Comment