STALKER

hey stalker :D thanks view my and read this sttmnt okay,ni memang untuk kau "yg terase dia tu stalker tu :)orang yang jadi stalker ni semua org yang takda kerja je act ;) dah tak thu nak buat ape kan ,mmg mengutuk orang je keje kau tu :D elok sangat la tu ,but before that look at mirror judge yourself first ,kalau rasa diri tu dah perfect baru dok mengata orang nah ,jgn cuba nak buat baik lah dengan aku padahal kau dok stalker aku jehh ,HAHA aku tak kisah and aku bukan jenis simpan nak berdendam dengan orang ,tapi skali kau buat hal dgn aku ,baibai lah
jangan mimpi laa .aku sedar aku pun bukan nye perfect pun ,bukan nye bagus mane nak judge orang ,atlease aku SEDAR diri jgak lah ,kau kau ?tak kan :)) relaks je ,aku tak akan bersuara kalau benda baik kau buat,tapi kalau kau buat benda buruk ,kat kawan2 aku kat orang yang aku sayang ingat aku nak senyap je ke bodoh ?mmg tak lah kan ;) aku bagithu hal yang sebenar ,bukan reka cerita la fakkkkk!tunggu je la tuhan balas ape semua perbuatan korang ,aku cuma tengok dan senyum jaa ,okbai :)

No comments:

Post a Comment