ni hal kawan-kawan dlu ,mmg pening aku dibuat KAWAN-KAWAN ni ,mmg tak dinafikan or dinafikan setiap manusia perangai yang berbeza-beza,ada yang tersangat baik and ada yang tersangat buruk ,so kita kena terima setiap perangai manusia dlm hidup kita :) aku tahu aku pun ada perangai sendiri yang org kena terima jgk ;) tapi sekurang nya aku jaga hati kawan2 aku ,aku ikhlas berkawan dengan orang ,tapi ada setengah manusia ni macam mempergunakan aku je ,agak sedih la jgk .Time ssh ingt aku ,kenal aku ,time senang jgn ckp call ,text pun takda lah,bukan aku tak nak text korang ,tapi aku dah fikir ,sape aku nak text korang? :) that on my mind,bukan aku sombong or lupa kawan .kadang2 aku busy so mmg tak dpt nak cntc lah ,aku cuma ada beberapa orang kawan yang betul2 truth friend :)thanks sentiasa ada dgn aku ,dgr aku menangis ,ada bile aku perlukan kawan :') thanks friend

No comments:

Post a Comment